adwords – sieć reklamowa firmy Google pozwalająca na umieszczanie reklam w wyszukiwarce oraz sieci jej partnerów,
anchor – tekst wyświetlający się jako link zawarty pomiędzy znacznikami <a>, pozycjonerzy umieszczają w nim słowa kluczowe co pozwala podnieść pozycję strony pod tę frazę,
backlinks – linki prowadzące do witryny,
ban – kara od Google polegająca na usunięciu strony z wyszukiwarki,
filtr – kara od Google polegająca na niewyświetlaniu strony na określoną frazę kluczową,
pagerank – wskaźnik wyszukiwarki Google określający wartość strony,
sem – szereg działań mających na celu poprawienie pozycji strony w wyszukiwarkach,
seo – optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek,
serp – jest to wynik wyszukiwania czyli lista stron pojawiających się po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy,
sitemap – plik zawierający listę wszystkich podstron znajdujących się w serwisie,
spam – to stosowanie nieetycznych, zakazanych metod pozycjonowania mających na celu sztuczne podnoszenie pozycji strony często efektem tego jest nakładanie kar przez Google,
swl – systemy wymiany linków wykorzystywane do podnoszenia pozycji strony w wyszukiwarce,
wyniki organiczne, organiki – naturalne nieodpłatne wyniki wyszukiwania pojawiające się po wpisaniu w nią zapytania,
zaplecze – strony tworzone specjalnie przez pozycjonerów w celu umieszczania na nich linków do pozycjonowanych stron co pozwala sztucznie podwyższyć pozycję strony.
Jeszcze nie mam nic do komentowania