Słownik pozycjonera

adwords – sieć reklamowa firmy Google pozwalająca na umieszczanie reklam w wyszukiwarce oraz sieci jej partnerów,

anchor – tekst wyświetlający się jako link zawarty pomiędzy znacznikami <a>, pozycjonerzy umieszczają w nim słowa kluczowe co pozwala podnieść pozycję strony pod tę frazę,

backlinks – linki prowadzące do witryny,

ban – kara od Google polegająca na usunięciu strony z wyszukiwarki,

filtr – kara od Google polegająca na niewyświetlaniu strony na określoną frazę kluczową,

pagerank – wskaźnik wyszukiwarki Google określający wartość strony,

sem – szereg działań mających na celu poprawienie pozycji strony w wyszukiwarkach,

seo – optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek,

serp – jest to wynik wyszukiwania czyli lista stron pojawiających się po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy,

sitemap – plik zawierający listę wszystkich podstron znajdujących się w serwisie,

spam – to stosowanie nieetycznych, zakazanych metod pozycjonowania mających na celu sztuczne podnoszenie pozycji strony często efektem tego jest nakładanie kar przez Google,

swl – systemy wymiany linków wykorzystywane do podnoszenia pozycji strony w wyszukiwarce,

wyniki organiczne, organiki – naturalne nieodpłatne wyniki wyszukiwania pojawiające się po wpisaniu w nią zapytania,

zaplecze – strony tworzone specjalnie przez pozycjonerów w celu umieszczania na nich linków do pozycjonowanych stron co pozwala sztucznie podwyższyć pozycję strony.

1 odpowiedź na Słownik pozycjonera

  1. Aleksy Chojnacki pisze:

    Jeszcze nie mam nic do komentowania

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *